Vi hjælper virksomheder med at udvikle landingpages, der konverterer din trafik til leads og salg. Vi kan også hjælpe dig. Nedenfor ser du eksempler på landingpages, som vi har udviklet og produceret.
En optimeret landingpage er vejen til flere konverteringer
En landingpage er den side, du sender dine besøgende til, når du kører en online kampagne.
En optimeret landingpage er en effektiv vej til flere konverteringer.
I Respons2day er vi eksperter i at udvikle landingpages med høje konverteringsrater.
Vi udvikler både såkaldte click-through-landingssider og de populære leadpages.
En click-through-side benyttes til at bearbejde dine kunder, så vi får flere til at gøre dét, du gerne vil have dem til – for eksempel at købe noget i din webshop.
En leadpage er en landingsside, som vi bygger med det mål at generere flest mulige kvalitetsleads til din virksomhed.
Vi benytter desuden landingpages, når vi AB-tester dine kampagner.
Vi kan også hjælpe dig med at skabe overblik, forståelse, kvalitet og økonomisk værdi i din digitale markedsføring. Via rådgivning og eksekvering skaber vi konvertering og resultater. Start med en uforpligtende snak.
Hvis du søger på SEO optimering guide, Google søgemaskineoptimering eller søgemaskineoptimering SEO på internettet, så finder du nok en del resultater, som giver dig brugbare eller mindre brugbare oplysninger om, hvad SEO går ud på. På engelsk hedder det Search Engine Optimation. Derfor handler det om at optimere din hjemmeside ud fra de faktorer, søgemaskiner som fx Google vægter mest, når de rangerer en given hjemmeside. Hos os kan vi hjælpe dig til at optimere din hjemmeside, sådan at den er i stand til at rangere højere i søgeresultater. Det kræver en bevidst indsats, men det er noget, der kan sikre, at din hjemmeside får en bedre placering. Det siger sig selv, at det fører til mere trafik på din hjemmeside, fordi den bliver mere synlig.
Der er tre afgørende faktorer, som har stor betydning for, hvordan en given hjemmeside rangerer i søgeresultater. For det første er det væsentligt, at man holder øje med den tekniske del af sin hjemmeside. Den tekniske del omfatter nogle vigtige elementer som fx, hvor nemt det er for en søgemaskine at crawle og indeksere din hjemmeside. Hvis søgemaskinen har svært ved at gennemgå og finde frem til nogle af dine sider, så rangerer din hjemmeside lavere, fordi der er tegn på, at den tekniske del ikke er optimal. Et tredje element, som også har betydning for en hjemmesides placering har at gøre med, hvor responsiv og hurtig hjemmesiden egentlig er. Hvis load-tiderne ligger i den høje ende, så får hjemmesiden en lavere placering, fordi den loader for langsomt. Det bliver man “straffet” for. Som du kan høre, har den tekniske del af din hjemmeside en afgørende rolle med hensyn til dens placering i søgeresultater. Når vi optimerer din hjemmeside, har vi altid stort fokus på det tekniske. Vi har hjulpet mange af vores kunder ved at gøre deres hjemmesider mere responsive. Det kan vi også gøre for dig.
En landingpage er den side, dine potentielle kunder lander på, når de har klikket på et link, der fører hen til din hjemmeside eller webshop. De besøgende havner typisk på en landingpage, efter at de har foretaget en given søgning. Det vil altså sige, at det drejer sig om potentielle kunder, der leder efter noget specifikt. Det kan meget vel være, at dine potentielle kunder har klikket på et link, der bliver vist på et andet website, Googles søgeresultater eller Google Ads. Derfor er der tale om besøgende, som potentielt kan blive betalende kunder, hvis man formår at fastholde dem på siden og få dem til at foretage sig den handling, man opfordrer dem til. Det er noget, der i den grad kræver en bevidst indsats, hvis det skal lykkes for én at opnå en høj konverteringsrate. Hos Respons2day har vores specialister stor erfaring med at lave landing pages, der fremmer din konvertering på alle niveauer. Med vores hjælp kan du regne med at få landing pages, der sælger.
Som du kan høre, er en landingpage ikke en hvilken som helst side. Det har stor betydning for dit firma eller din virksomhed, at siden er relevant. Hvordan det? Jo, det har at gøre med den besøgendes hensigt. Når en potentiel kunde søger på et bestemt ord eller en given vending i en søgemaskine som fx Google, så er det vigtigt for kunden at finde frem til det, han eller hun leder efter. Hvis den side kunden lander på ikke indeholder det produkt eller den serviceydelse, kunden søger på, så går man glip af en potentiel kunde, der sandsynligvis vil finde produktet hos en konkurrent. Det er mildt talt ærgerligt. Men det betyder også, at ens virksomheds omsætning bliver mindre og mindre, fordi konkurrenterne snupper kunderne lige for ens næse. Det kan vi hjælpe dig til at undgå ved at lave nogle relevante landing pages, som er i stand til at fastholde potentielle kunder på dit website eller din webshop. Hvordan griber vi opgaven an?
En landingpage, der er relevant, indeholder de søgeord eller vendinger, som dine potentielle kunder bruger, når de søger på de produkter, din virksomhed tilbyder. Derfor sætter vi stort fokus på det indhold, der ligger på dine landing pages. Hvis indholdet skal kunne leve op til dine kunders forventninger, så er det væsentligt, at man sørger for, at siden også er overskuelig. Vi sørger for at dit logo, din tekst og dine Call-to-Actions (CTA’s) er nemme at afkode. Hvis dine potentielle kunder bliver mødt af en side, der virker forvirrende, fordi der er rodet, så risikerer man en højere bouncing rate eller afvisningsprocent. Det tager ikke særligt meget tid for potentielle kunder at afgøre, om din side er relevant eller ej. Derfor kan vi hjælpe dig til at optimere sidens design og indhold, sådan at det godt kan fastholde kunderne og tydeligt opfordre dem til at købe det produkt, de søger. Det er nemlig det, en effektiv landingpage gerne skal kunne.
Din landingpage har endnu større betydning, hvis det handler om en landingpage, hvor dine potentielle kunder lander på, efter at de har klikket på en af dine annoncer på Googles søgeresultater. Forestil dig, at dine annoncer formår at tiltrække en masse trafik på din webshop. Det er som udgangspunkt en positiv ting. Men hvis din afvisningsprocent er høj, så ender du med at bruge flere penge, end du havde regnet med. Det forholder sig sådan, fordi du betaler pr. klik. Så hvis der er mange, der klikker på dine annoncer, men ikke køber noget på din webshop, så bliver din kampagne en dyr fornøjelse. Derfor har vi ikke kun fokus på at udforme dine annoncer på en fængslende måde. Men vi lægger også stor vægt på at optimere din landing page, sådan at den er med til at fremme konvertering på alle niveauer. Det er en af grundene til, at vores kunder foretrækker os. Vi formår altid at strømline vores kunders website og webshop med henblik på at omdanne webshops besøgende til betalende kunder. På den måde minimerer vi webshoppens bouncing rate og dermed øger konverteringsraten. Det er noget, der kan mærkes på bundlinjen.
Din bestræbelser inden for content marketing kan ikke lykkes, hvis du ikke laver nogle effektive landing pages. Det siger sig selv, at hvis ens webshop eller hjemmeside ikke er overskuelig, så mister dine potentielle kunder interessen ret hurtigt. En af de fejl, vi ofte ser, er de Call-to-Actions, der er på siden, ikke er tydelige nok. Det er enorm vigtigt, at man leder de besøgende i den rigtige retning. Det nytter ikke noget, at man får en masse trafik, der ikke resulterer i et køb. Derfor sørger vi altid for at tydeliggøre dine CTA’s. På den måde hersker der ingen tvivl om, hvad det er du vil have kunden til at gøre.
Vi laver landing pages uden distraherende eller overflødige elementer. Fordi vi har stort fokus på design, udvælger vi billeder, der fanger dine besøgendes opmærksomhed og fremhæver produktet. Vi forfatter fængslende overskrifter, hvor søgeordet fremgår tydeligt i H1 og H2. Hvis du er interesseret i at generere nye leads, så designer vi en formular, der virker tiltalende. De farver og de knapper, vi designer, gør det nemmere for dine potentielle kunder at udfylde formularens felter. På den måde sikrer vi, at dine nye leads er af høj kvalitet.
Få hjælp til at skabe overblik, forståelse, kvalitet og økonomisk værdi i den digitale markedsføring. Via rådgivning og eksekvering skaber vi konvertering og resultater for din virksomhed.
start med en uforpligtende snak.
Respons2day, Fredericiagade 15b, 1.tv, 1310 København K., Tlf. 77427777, CVR 40286837
Privatlivs- & Cookiepolitik I Handelsbetingelser I Samarbejdspartnere