Konkurrence

I Respons2day producerer vi mange konverteringsoptimerede konkurrence landingssider og har samlet et væld af små, gode tips, der sikrer, at din konkurrence bliver optimeret i forhold til det mål, du har.

Målet med en konkurrence kan for eksempel være at øge kendskabet til et nyt produkt, at få engageret brugerne på sociale medier eller at generere nye leads, som du efterfølgende kan sælge relevante produkter eller ydelser til.

En konkurrence landingsside er den side, hvor signup til konkurrencen sker. Landingssiden kan placeres på dit website, på en særskilt landingsside eller som en fane på din Facebookside.

Hvis dit mål er at generere leads, kan vi opsamle dem for dig i en GDPR-sikret form. Vi kan selvfølgelig også integrere konkurrencesiderne med dine egne systemer og måske også placeres cookies på siderne, så du efterfølgende kan køre fokuserede retargeting kampagner.

___

Bestil tilbud på konkurrence

Andre produkter

Digital strategi

Den teknologiske udvikling har på kort tid indtaget forskellige markeder, forretninger og virksomheder. Teknologi og digitaliseringen har medført et stadigt større krav hos alle virksomheder

Læs mere »

42-punkt tjek

Vores populære 42 punkt tjek er målrettet dig, der ønsker at investere i digital marketing, men er i tvivl om, hvordan du skal gribe opgaven

Læs mere »

Digital markedsføring

Digital markedsføring har været i fokus hos virksomheder verden rundt igennem de seneste år. I takt med globaliseringen og teknologiens markante udvikling er online markedsføring

Læs mere »