Google Ads

Google har udviklet en online reklameplatform, hvor forskellige annoncører betaler for at vise korte reklamer, servicetilbud, produktfortegnelser, videoindhold, mobilapplikationer og meget andet. Denne reklameplatform kaldes for Google Ads, og den er vejen frem, hvis du og din virksomhed ønsker at omdanne besøgende til nye kunder. Hvis dette lyder interessant for dig og din virksomhed, bør du i så fald læse med her.

SÅDAN NÅR DU UD TIL KUNDERNE
Google Ads fungerer således, at du kun skal betale for ydelsen, når brugerne klikker sig ind på jeres hjemmeside via en Google Ad-annonce. Derfor er tilmeldingen helt gratis, og du betaler potentielt set kun, når annoncen har den ønskede virkning – nemlig at generere flere kliks og potentielle kunder til din virksomhed.

Der hvor det bliver interessant for dig og din virksomhed, er når de besøgende bliver omdannet til reelle kunder, som investerer i din virksomheds produkt eller ydelse. Ved hjælp af professionel optimering af jeres annoncer, bliver chancen for at dette sker større.

GOOGLE ADS KAN ØGE DIN KUNDEGRUPPE
Google Ads har den fordel, at du og din virksomhed kan målrette jeres annoncer specifikt efter den målgruppe, I ønsker at ramme.

Der er mange forskellige måder, I kan gøre dette på. Her kan eksempelvis nævnes søgeannoncer, displayannoncer, videoannoncer og appannoncer. De forskellige former for Google Ads har hver deres fordele, og der vil uden tvivl være nogle af disse løsninger, der kan blive effektive for jeres virksomhed.

Benytter I jer af Google Ads på korrekt vis, kan I være sikre på, at I på sigt vil øge jeres kundegruppe.

DE RIGTIGE SØGEORD ER AFGØRENDE
Google Ads kan være en dyr løsning, men på sigt kan der være mange penge at hente. Det er dog vigtigt at huske på, at det kan tage tid at vinde flere kunder. Når det kommer til Google Ads kan I nemlig ikke være sikre på, at I ser en forskel fra dag ét. I skal derimod give jer tid til at få optimeret de forskellige annoncer, således at de indeholder de søgeord, der kan være med til at konvertere flere kunder og ikke mindst, at man får sorteret negative søgeord fra.  Google Ads kan være et forvirrende område at bevæge sig ind på, da det er en verden af muligheder, men samtidig følger der også en verden af faldgruber, så det handler om at være skarp i sin tilgang til dette medie.

___

Book et møde – og lad os tage en snak om, hvad Google Ads kan gøre for din forretning!

Andre produkter

Digital strategi

Den teknologiske udvikling har på kort tid indtaget forskellige markeder, forretninger og virksomheder. Teknologi og digitaliseringen har medført et stadigt større krav hos alle virksomheder

Læs mere »

42-punkt tjek

Vores populære 42 punkt tjek er målrettet dig, der ønsker at investere i digital marketing, men er i tvivl om, hvordan du skal gribe opgaven

Læs mere »

Digital markedsføring

Digital markedsføring har været i fokus hos virksomheder verden rundt igennem de seneste år. I takt med globaliseringen og teknologiens markante udvikling er online markedsføring

Læs mere »